woensdag 12 september 2012

mooie french manicure uit de losse hand

vandaag een stappen plan om een french manicure uit je losse hand te maken.
veel mensen gebruiken een plakkertje als hulp middel
maar zelf vind ik het toch niet zo mooi worden met een plakkertje
als ik zelf een plakkertje gebruik en hem erna af haal krijg ik
geen mooie strakke lijn misschien ligt dit wel gewoon aan mezelf.
maar ik heb nu een manier om een mooie french manicure te maken zonder plakkertje.




wat heb ik gebruikt:

een witte striper
ik heb de essence tip painter.










stap 1:

een lege nagels met base coat.










stap 2 :

je zet een schuine streep en je kleurt nie in










stap 3:

aan de andere kant zet je ook een streepje
en die kleur je ook in
dus zit er dus in een punt









stap 4 :

nu trek je een lijn van de ene schuine streep na de ander en die kleur je in en dan heb je een nette french manicure.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten