donderdag 13 september 2012

purple flower nail art

vandaag een paarse bloem nail art
het was een super saaie dag donkere wolken erg deprimerend.
dus gebdacht ik me het is tijd voor een vrolijke nail art en wat is er nou vrolijker dan bloemetjes
veel plezier met kijken.








wat heb ik gebruikt:

een brede platte kwast.
essence tip painter wit
een paars kleurtje van essence
en een glitter topcoat van max








stap 1:

3 kloddertjes nagelak hoeft niet netjes als het maar ver weg een idee van een bloem heeft.









stap 2:

nu heb ik met de witte tip painter
lijnen gezet om het paarse klieder dingetjes van net
en nu ziet het eruit als een stukje van een bloem








stap 3:

nu heb ik nog wat stipjes erbij gedaan je zo ook slingertjes glitters stras steentjes of wat dan ook kunne gebruiken
maar ik heb stipjes met paars en wit.







stap 4:

en nu de laatste stap de topcoat ik heb het met glitter topcoat gedaan ma je kan het ook met gewone doen en klaar is je vrolijke nail art.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten