zondag 27 oktober 2013

Geshopt

Vandaag weer een artikel geshopt.
Er is vlede week een super leuke winkel bij mij op het winkelcentrum geopend de op=op voordeelshop. 
Ze hebben daar echt van alles maar ik was alleen geintreseerd in de nagel producten. 



Ik nam 3 verschillende soorten tips mee om gel nagels te zetten. 
Ik wil hier wel weer echt mee verder gaan dus jullie Zullen in de toekomst nog veel nep nagels gaan zien. 
Ook nam ik 2 kleure. Nagellak van saffron mee. 
Voor mij is dit een onbekend merk dus ben er erg benieuwd naar. 
Voor de tips was ik 10 euro kwijt 3 doosjes tips met 100 stuks erin.  
De nagellakjes waren 3 voor 5 euro de reden dat ik er maar 2 heb is omdat ik als derde product een nagellak remover nam maar hellaas kapot is. 
Die staat dus ook niet op de foto. 

Ik heb ook alvast een nail art gemaakt met deze lakjes. 
Ik vind ze erg fijn lakken en dekken erg goed. 

Ik vind het zelf een beetje een valentijn nail art. 
Wat vinden jullie?? 

Groetjes wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten